If its Not So Important To U, Well It Is For Me

some things are better left written

BUAT APA?

Q : Ngapain kamu kuliah tinggi2 kalo ga KERJA?

Me : Errr.. Bukannya emang kuliah buat nyari ilmu? Aplikasinya ga cuma KERJA KANTORAN kan?

Q : Ngapain sih masih muda aja kok udah pengen kawin? Nikmatin masa muda.. Sapa tau sambil kerja ktemu yang terbaik!

Me : Im 24 and thats not young. Lagian kalau jodohnya udah ada emang kenapa? Kalo bisa mah dulu dari lulus SMA dah kawin..

Q : Kalo ada peluang bagus banget begini KENAPA NGGA diambil sih?

Me : Kalo emang ga mau, KENAPA HARUS? Bagus itu kata siapa?

………………………………………………..

Masih panjang bantahannya..

Tapi lebih panjang kemantapan hati ini..

Sudah tiba pada satu titik dimana tidak akan kubiarkan lagi kata kata menyakitiku..

Jadi apa masih ada keberatan? Sejuta bantahan? Ketidaksetujuan?

Aku siap.

6 comments on “BUAT APA?

  1. Maren Kitatau
    December 13, 2009

    Ya! Kita harus siap utk dibantah dgn kata,
    Lebih jauh lagi nanti siap diludahin pun dgn air,
    Lebih penting dari itu menjadi siap memaafkan.

    Salam Kenal!

  2. Chic
    December 13, 2009

    sabar naz, sabaaaaaar:mrgreen:

  3. Vei
    December 14, 2009

    Sabar ya sayang… Pasti ada jalannya semua juga, udah ga usah peduliin omongan2 seperti itu ya.
    Love you most :*

  4. ray rizaldy
    December 14, 2009

    ditunggu undangannya tante nata… hehehe

  5. yendoel
    December 16, 2009

    percaya diri yang penting yah Natz. selama lo yakin apa yg lo jalani dan putusin, jalani dan lakukan yg terbaik.

  6. nh18
    December 16, 2009

    Seyogyanya-sesolonya-sebandungnya …
    Kuliah … Kerja … Menikah … Usia …
    itu tidak bisa dihubung-hubungkan …

    It’s about Choice …
    And we hope …
    That’s the best choice … choosen for us …
    from THE MIGHTY

    Salam saya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on December 12, 2009 by in yayi and tagged , , , .

i Wrote About:

RSS To Train My Rusty English

  • REVENGE
    It just that since I subscribed to a pay TV, and now resigning from my latest radio job, and pretty much working from home, I watch TV for about 4-6 hours a day. I cut it down from 6-8 hours a day, that's when I decided that Im going to Dubai next year with my business :DBut there's a huge different from Indonesian local TV and cables, indeed! I do […]
  • The Trilogy Time
    Aloha!Oh my, its been forever since I wrote in this blog :p I was gonna let this one abandoned anyway :lol: But then again, in order to smoothered my rusty English, gonna start practicing it here again :DSo, how have you been? Me? Well.. Kinda busy with this business I've been joining for almost 3 years now. Quit the announcing job for some reason. And […]

My First Baby

Follow Me? ;)

%d bloggers like this: